Att lyfta fram Sofia

Att snedda över fotbollsplanen. Gå in på en bar med en knubbgullig bartender 50+, som berättar om ölprovar-historier. Dricka
Weissbeer på uteserveringen med en fin Sofia. Prata fotoplaner, uppfostran mot ett könsneutralt samhälle, drömbröllop och
om livet i allmänhet. Köpa mjukglass och strips på Burger King, springa i ballerina & gladiators för att jag ska hinna med
bussen. Det är en fin vän jag har. En som festfixar och pysslar, som alltid ställer upp på modellande när jag behöver
någon till en fotoidé. Kände bara att jag behövde lyfta fram denna vän lite extra! 

 
 
 
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men Gulle!!
Tack! Herregu vad omotiverat mitt senaste blogginlägg känns nu. Gnäller över allt och inget. /raderar nu med en gång.

Svar: Haha, ja det inlägget vet jag ju ingenting om, för det är ju borta nu! Tss! Du förtjänar lite upplyftande ord känner jag, driven och härlig och allmänt jäkla bra är du! Låt inte folk som inte ens har energi att ge dig ett litet svar, trycka ner dig. INTE!
<3
Johanna

2012-07-29 @ 22:27:42
URL: http://sofosia.blogg.se
Postat av: angelica

Så fint och så sant! Kram på er båda två!

Svar: Stor kram tillbaka!
Johanna

2012-08-05 @ 21:28:19
URL: http://angeliqe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0