Några instagramveckor

 
Här är några guldkorn från mina senaste veckor, sett från instagram.
Jag har hängt med fina vännen Patrik från Oslo. 
Varit hos systeryster i Skövde, och besökt Lidköping (gula bänken + cykel)
Haft parkhäng med jordgubbspaj & vin. Och parkhäng med twittervän+hund´+cider. Och parkhäng med pizza+rosé.
Tagit lite outfit-bilder, och liksom känt mig nöjd med kläder och med mig.
Varit på söder-promenad med Sofia och suttit på färgglad uteservering, och på galleri och skådat tekoppar.
Solat vid Gröndals klippbad och bränt mina axlar efter 8 soltimmar trots solskyddsfaktor 25.
Läst tidningen Retro och köpt en duk på Indiska för 25 små kronor.
Varit på gröna lund och sett solen gå ner vackert bakom slänggungan.
 
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som och ser ut som härliga veckor! :)

Svar: Det kan man absolut säga att det har varit :)
Johanna

2012-07-06 @ 18:39:00
URL: http://www.krupnikov.wordpress.com
Postat av: Ida

Härliga bilder :).

Svar: Tack och tack :)
Johanna

2012-07-07 @ 01:26:21
URL: http://ipeterson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0