Bortglömda ord skrivna i maj

Så som livet doftar en dag i maj med solen strålande från en klar himmel. Det är magi
och eufori. Kvittrande fåglar som ger dagens melodi. Båtar i älven och ståtliga bokar
med kärlek och minnen inristade i den annars släta stammen. Idag är världen min, 
även den lätta majbrisen när den smeker min kind och gruset som frasar under en
barfota fot. Idag är världen min. När dimman smyger sig på och klär världen i
dagg. När sjön ligger spegelblank och den inte låter sig störas av något. 
Då är världen min!
 
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Line

jättefin header :)

Svar: Tack så mycket :)
Johanna

2012-06-29 @ 11:09:45
URL: http://spontaneous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0