Om det där med fina dagar med en fin syster

Det är såhär ska ni veta, att jag har en himla fin syster som jag tycker om väldigt mycket. Att hälsa på henne i Skövde är bra fint, ligga på en filt i
Bolougnerskogen och äta kakor & jordgubbar, och spela yatzy och prata lite strunt. Att ta en dagstur till Lidköping och fika på Limtorgets café
och strosa runt bland trähusen - det är också himla fint! Detta fina är lite av vad som hanns med förra veckan innan det var dags för färd hemåt
skogarna för midsommar hemma hos föräldrarna. Vilket också var himla fint, och till och med soligt!
 
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Linn

Så fint beskrivet. Bilden jag ser framför mig när du skriver om filten och om yatzy... Precis så ska sommardagarna vara!

2012-06-27 @ 10:28:06
URL: http://lyckoland.blogg.se
Postat av: Sofia Capel - Londonbloggen

vad skulle man göra utan sin syster?

Svar: Ja men, eller hur!
Johanna

2012-06-28 @ 13:56:45
URL: http://londonsvenskar.com/sofiacapel
Postat av: Josefin

Tur att systern har en så fin lillasyster :)

2012-07-07 @ 18:56:05
Postat av: Josefin

Tur att systern har en så fin lillasyster..! :)

2012-07-07 @ 18:57:39

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0