Mer än ljud

 
I fredags var jag på Bonniers konsthall och såg utställningen "Mer än ljud". Vi startade med en guidad tur genom några utav rummen, där uppblåsbara figurer och miljöer blandades av blinkande färgdioder och passande ljud/musik av mystik. Avslutningsvis placerade vi oss i "prova-på-rummet" där jag blev frälst av att äntligen få prova att spela theremin - wow! Så fantastiskt häftigt, och nu vill jag allra helst ha en i min ägo!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0