Vad jag bryr mig om är att höra dig andas, veta att du är nära

8e juni ska jag och Emma inta Slottskogsvallen i Göteborg och njuta till Håkan Hellströms toner och ord. Och wow, det är något att
se fram emot medan vintern långsamt rör sig till vår, medan tussilago och snödroppar sakta blommar upp. Medan knoppar spricker
upp och löv vecklas ut. Något att se fram emot medan vår växlar till sommar och världen vaknar till liv på nytt. 
 
"Vad jag bryr mig om
är att höra dig andas
veta att du är nära
förlåt, nu slutar jag"
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0